Péntekenként
1800 órától

 


Pilates torna: 60 perces

Lassú háttérzenére végzett gyakorlatsorozat, amelyeket a légzésünk ritmusára hajtunk végre.

Célja:
A helyes testtartásért felelős izmok erősítése, nyújtása, mobilizálása, az ízületi mozgékonyság fejlesztése, stresszoldás

Előnye:
A lassú, precíz kiinduló helyzet, a pontos egyénre szabott végrehajtás, hatékonyan javítja a testtartást, a koordinációt. A teljes be- és kilégzés jelentősen nyugtató hatású. Bármely korosztály bekapcsolódhat az órákba, a rendszerességtől függetlenül.

Szükséges:
vastagabb zokni, víz, türcsi vagy szivacs

Óra menete:
Állásból kiindulva lassan haladunk a talajon ülésben, térdelésben hason- és hanyatt fekvésben végzett gyakorlatok sora felé.

Fehérváriné Tomcsányi Andrea
(TF okl. testépítés és fitness edző,
TF aerobic edző,
Pilates óraadó)

1970-ben születtem.
2002-2004 tanultam a TF testépítés fitness edzői és aerobic edzői szakán.
2002 óta tartok órákat és már túl vagyok a 2500. órámon.

Elérhetőségem: 06 30 / 203-18-54


© 2014 Powered by WebSiter